ЕЛЕКТРОННО КАНДИДАТСТВАНЕ ПО ПРОГРАМАТА ВЪВЕЖДА УПРАВЛЯВАЩИЯТ ОРГАН НА ОПАК
09.10.2012 г.
Стартира първата процедура по ОПАК, по която може да се кандидатства чрез електронната системата ИСУН. По този начин Управляващият орган цели да облекчи кандидатите, да оптимизира и ускори процеса на подготовка и подаване на проектни предложения. Електронното кандидатстване е в контекста на цялостната политика на правителството за въвеждане на електронно управление в България.
Управляващият орган на ОПАК обявява нова процедура, с която предоставя пет милиона лева за повишаване на квалификацията на магистратите, чрез въвеждане на добри практики. По процедурата могат да кандидатстват Висшият съдебен съвет, Инспекторатът към Висшия съдебен съвет, Върховният касационен съд, Върховният административен съд, Прокуратурата на Република България. Крайният срок за подаване на проектни предложения е 17,30 часа на 12 декември 2012 година. Новата процедура по ОПАК е по Приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси", подприоритет 2.4. „Компетентна съдебна система и ефективно управление на човешките ресурси". Минималната стойност на проектите е 250 000 лв., а максимална стойност няма. Указанията и всички останали документи за кандидатстване могат да бъдат намерени на Единния информационен портал www.eufunds.bg и на Интернет страницата на УО на ОПАК www.opac.government.bg, в раздел „Нови процедури".