ОПАК ИЗГРАЖДА ИНТЕГРИРАНА ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА КООРДИНАЦИЯ И УПРАВЛЕНИЕТО НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ В ДЪРЖАВНАТА АДМИНИСТРАЦИЯ
11.10.2012 г.
Управляващият орган на ОПАК обявяви две нови процедури за безвъзмездна помощ, които целят създаването на Интегрирана информационна система за нуждите на държавната администрация. В нея ще бъдат обединени съществуващите към момента Единна информационна система за управление на човешките ресурси в държавната администрация, Административен регистър, Система за самооценка на административното обслужване, Информационна система за попълване на отчетните доклади за състоянието на администрациите и Списъка на унифицираните наименования на административните услуги. Изграждането й ще осигури в реално време детайлна и достоверна информация за всички аспекти на състоянието и управлението на държавната администрация в страната, вкл. човешките ресурси и административните услуги. По този начин ще се подобри отчетността и ефективността на администрацията и ще улесни вземането на адекватни и навременни управленски решения в областта на административната реформа.
Общата стойност на процедурите е 5 млн. лв., а срокът за изпълнение на проектите е 18 месеца. Двете процедури са единствени по рода си, тъй като са взаимно свързани и насочени към постигане на една обща цел, като се предвижда единствено възможност за едновременно одобряване, финансиране и изпълнение на двете проектни предложения. Бенефициент по процедурите е Министерският съвет на Република България. Крайният срок за кандидатстване по тях е 14 декември 2012 година. Минималният размер на безвъзмездната финансова помощ за отделните проекти е 250 000 лв., а максимален размер няма.
Указанията за директно предоставяне по процедурите можете да намерите, както на http://www.eufunds.bg/, така и на Интернет страницата на Управляващия орган на програмата http://www.opac.government.bg/ , в раздел „Нови процедури".