Република България

Министерство на финансите

Официална интернет страница

Календар

  • 2024
  • НОЕ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30

ПИСМЕН ОТГОВОР НА ВЪПРОС ОТНОСНО: ФИНАНСОВОТО СЪСТОЯНИЕ НА ОБЩИНА РАДОМИР

31.01.2019 г.

ПИСМЕН ОТГОВОР НА ВЪПРОС ОТ Г-Н СТАНИСЛАВ ВЛАДИМИРОВ-НАРОДЕН ПРЕДСТАВИТЕЛ ОТ ПГ „БСП ЗА БЪЛГАРИЯ“

Относно: Финансовото състояние на община Радомир

УВАЖАЕМИ Г-Н ВЛАДИМИРОВ,

В отговор на поставения въпрос, прилагаме информация от месечните отчети за касовото изпълнение на бюджета и на сметките за средства от Европейския съюз на община Радомир, представени в Министерство на финансите към 31.12.2018 г. по основни раздели и параграфи на собствените приходи, разходите, взаимоотношенията с централния бюджет, трансферите, безлихвените заеми и финансирането, както и данни за просрочените задължения на общината за същия период.

 

ОТЧЕТ ЗА КАСОВОТО ИЗПЪЛНЕНИЕ НА БЮДЖЕТА И НА СМЕТКИТЕ ЗА СРЕДСТВА ОТ ЕС НА ОБЩИНА РАДОМИР:

                                                                                                                                          /в лева/

Показатели

 

Отчет на бюджета към 31.12.18 г. (месечен)

Отчет на сметки за средства от ЕС към 31.12.18 г. (месечен)

 
 

Приходи

 

4 370 585

0

 

Данъчни приходи, в т.ч.:

 

1 470 810

0

 

 

0100 Данък върху доходите на физически лица:

28 514

0

 

 

1300 Имуществени и други местни данъци :

1 439 360

0

 

 

2000 Други данъци

2 936

0

 

Неданъчни приходи, от тях:

 

2 899 775

0

 

 

2400 Приходи и доходи от собственост

192 499

0

 

 

2700 Общински такси

2 190 374

0

 

 

4000 Постъпления от продажба на нефинансови активи

267 115

0

 

 

4100 Приходи от концесии

39 857

0

 

 

4500 Помощи и дарения от страната

5 100

0

 

 

4600 Помощи и дарения от чужбина

0

0

 

Разходи-общо, от тях:

 

14 181 166

588 657

 

 

0100 Заплати и възнаграждения за персонала, нает по трудови и служебни правоотношения

5 142 527

68 592

 

 

0200 Други възнаграждения и плащания за персонала

1 002 555

135 816

 

 

0500 Задължителни осигурителни вноски от работодатели

1 254 673

28 395

 

 

1000 Издръжка

4 992 257

146 947

 

 

1900 Платени данъци, такси и административни санкции

191 932

0

 

 

Разходи за лихви

6 984

0

 

 

4000 Стипендии

21 070

0

 

 

4200 Текущи трансфери, обезщетения и помощи за домакинствата

123 946

44 498

 

 

4300 Субсидии за нефинансови предприятия

50 567

0

 

 

4500 Субсидии на организации с нестопанска цел

441 975

0

 

 

4600 Разходи за членски внос и участие в нетърговски организации и дейности

10 676

0

 

 

Капиталови разходи

942 004

164 409

 

Субсидии

3100 Трансфери между бюджета на бюджетната организация и ЦБ (нето)

9 877 765

0

 

Трансфери

§61, §62, §63, §64 и §67

441 721

542 524

 

Заеми

§74, §75, §76, §77 и §78

39 316

-39 317

 

Дефицит/Излишък

548 221

-85 450

 

Финансиране

§70, §71, §72, §73, §80, §83, §85, §86, §88, §90, §91, §93 и §95

-548 221

85 450

 

 

СПРАВКА

за просрочените задължения на община Радомир към 31 декември 2018 г.

       

 /в лева/

Просрочия

Всичко

Държавни

Местни

СЕС

Общо просрочени задължения в т.ч.:

185 292

0

185 292

0

Текущи разходи

185 292

0

185 292

0

Задължения по заеми

0

0

0

0

Капиталови разходи

0

0

0

0

 

Показателите за финансовото състояние на общините се изчисляват след събиране на необходимата информация от окончателните годишни отчети за касовото изпълнение и оборотните ведомости на общините за 2018 г., с които на този етап Министерството на финансите не разполага. Съгласно т. 38.2. и т. 38.7. от раздел V на указание на министъра на финансите ДДС№08/21.12.2018 г., те следва да бъдат представени в срок до 22.02.2019 г., след което предстои обработка на информацията и изчисляване на показателите за финансовото състояние на общините.

В изпълнение на чл. 130г, ал. 2 от Закона за публичните финанси всяко тримесечие се публикува информация за финансовото състояние на общините на интернет страницата на Министерството на финансите (Раздел „Публични разходи“ » “Финанси на общините“ » „Финансови показатели на общините“), от където бихте могли да получите исканите данни.

 

МИНИСТЪР: ВЛАДИСЛАВ ГОРАНОВ

 

 

Този сайт използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на сайта.

Приемане Отказ Повече информация