form2_es 7 3.0.6982.19114 85C31A3F92682771AA12D09437F7784C TED14 2015-000000 Public Procurement Agency esender@aop.bg 00210 2019-12-23 YES YES Централен орган за покупки 000695406
ул. Георги С. Раковски № 102
София 1040 Росица Велкова-Желева - заместник министър на финансите +359 298592772 cfcu@minfin.bg +359 298592773 www.minfin.bg http://www.minfin.bg/bg/procurement
http://www.minfin.bg/bg/procurement/237 Министерство на финансите, дирекция Централизирано възлагане и обществени поръчки 000695406
ул. Георги С.Раковски № 102
София 1040 Марта Пламенова - държавен експерт в дирекция ЦВОП +359 98592777 m.doumkova@minfin.bg +359 98592773 www.minfin.bg http://www.minfin.bg/bg/procurement/237
https://sevop.minfin.bg/
<P>„Доставка на копирна хартия за органи на изпълнителната власт и техни администрации"</P>

Целта на централизираната обществена поръчка е Централният орган за покупки (ЦОП) да сключи рамково споразумение с 3(трима) изпълнители със срок на действие 12 месеца, с което да осигури доставки на копирна хартия за нуждите на органи на изпълнителната власт по чл. 4, ал. 1 от Постановление № 385 на МС от 30.12.2015 г. Въз основа на рамковото споразумение ще бъдат сключвани договори от индивидуалните възложители с 1 (един) изпълнител след провеждане на вътрешен конкурентен избор по реда на чл.82, ал. 3 от ЗОП.

5300000

цялата страна

Доставки на копирна хартия за органи на изпълнителната власт и техни администрации.

5300000 12

На основание чл. 116, чл. 1, ал. 1 от ЗОП срокът на действие на РС може да бъде удължен с не повече от 6 месеца, когато максималната му стойност не е достигната в срока му на действие и няма сключено рамково споразумение за следващия период.

Участниците трябва да са реализирали минимален оборот от доставки сходни с предмета на поръчката за последните три финансови години.

Участникът следва да е реализирал минимален оборот от доставки сходни с предмета на поръчката в размер на 1 000 000 лв. без ДДС общо за трите последни приключили финансови години. В ЕЕДОП се посочва оборота по години съответно за 2016/2017/2018г. Подава се електронно в СЕВОП чрез попълване на таблицата към въпрос в е-ЕЕДОП в Част IV, раздел Б.Под доставки сходни с предмета на поръчката да се разбира доставки на копирна хартия.

При поискване от страна на възложителя на документи, чрез които се доказва посочената в Част IV, раздел Б информация, възложителят ще приеме документи, съгласно чл. 62, ал.1 от ЗОП, както и хипервръзка към публичен регистър, откъдето биха могли да бъдат установени декларираните обстоятелства.

Участниците трябва да отговарят на следните изисквания на възложителя за технически и професионални възможности:

1. Участникът да има изпълнени доставки на копирна хартия.

2. Предлаганата рециклирана копирна хартия трябва да отговаря на определени екологични критерии.

1.Участникът следва да е изпълнил доставки на ксерографска / копирна/ хартия с обем съответстващ минимум на 50 000 опаковки коп.хартия в размер от 500 листа , формат А3/А4, общо за последните 3 години от подаване на офертата.Информацията се подава електронно в СЕВОП чрез попълване на ЕЕДОП, в Част IV, раздел В "Извършени доставки от конкретния вид".

Под доставки сходни с предмета на поръчката да се разбира доставки на копирна/ксерографска хартия, рециклирана и/или нерециклирана.

При поискване от страна на възложителя на документи, чрез които се доказва посочената в Част IV, раздел В, "Извършени доставки от конкретния вид" информация, възложителят ще приеме протоколи, референции и др., както и хипервръзка към публичен регистър. За изпълнена дейност възложителят ще приеме такава доставка, чието изпълнение е приключило към датата на подаване на офертата.

2.Предлаганата рециклирана копирна хартия трябва да отговаря на определени екологични критерии, посочени в Техническата спецификация в документацията за участие, а именно:

1. Рециклираната копирна хартия трябва да е произведена изцяло от възстановени хартиени влакна (включват както рециклирани влакна от отпадъци след потреблението, така и рециклирани преди потреблението влакна - от фабрики за хартия, познати още като технологичен отпадък).

2. Рециклираната копирна хартия трябва да е избелена изцяло без хлор (TCF) или поне без свободен хлор (ECF).

1.В ЕЕДОП в Част IV, раздел В, въпросСертификати от институции по контрол на

качеството и в СЕВОП в т.1.3. в секцията Документи за подбор в общата част на офертата участникът декларира, че предлаганата от него рециклирана хартия отговаря на eкологичните критерии посочени от Възложителя в техническата спецификация като посочва сертификат за наличие на екомаркировка тип І (знак за екомаркировка на базата на множество критерии) на продукта (напр.: EU EcoLabel, Blue Angel и др.) или посочва техническа документация на производителя, писмо от производител или друг документ, с който да докаже наличието на сертификат за екомаркировка или еквивалент по отношение на предлаганата от него рециклирана копирна хартия.

При поискване от страна на възложителя на документи, чрез които се доказва посочената в Част IV, раздел В на ЕЕДОП информация, възложителят ще приеме: копие на сертификат за екологична маркировка, или на техническа спецификация на продукта от производителя на хартията или друг еквивалентен документ, от който е видно, че предлаганата рециклирана копирна хартия отговаря на посочените от възложителя екологични критерии.

Когато участникът е обединение, всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението представя ЕЕДОП. ЕЕДОП по група въпроси от таблицата „1. Икономическо и финансово състояние“ и „2. Технически способности“ се попълва от участника/участниците в обединението, чрез които то доказва съответствието си с критериите за подбор. ЕЕДОП се подписва от всяко от лицата по чл.54 ал.2 от ЗОП.

Когато участникът е обединение, което не е ЮЛ, съответствието с изискванията за икон. и фин. състояниe и за техн.способности се доказват от обединението като цяло.

3 2020-02-03 23:59 4 2020-02-05 10:30

Електронно в СЕВОП

Електронно в СЕВОП.

Възложителят ще отстрани от участие всеки участник, за когото са налице обстоятелствата:

1. по чл. 54 и чл. 107 от ЗОП;

2. по чл. 55 ал. 1 т.1-3 от ЗОП;

3. по чл. 3 т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици;

4.по чл. 69 от ЗПКОНПИ;

5. който участва за тази поръчка като подизпълнител на друг участник или участва като член на обединение в офертата на друг участник;

6. който е свързано лице с друг участник в същата процедура;

7. участник, чиято обща стойност на ценовото предложение надвишава обявената прогнозната стойност на поръчката.

В обхвата на настоящата поръчка могат да се включват доставки, финансирани със средства по програми или фондове на Европейския съюз, или от други международни донори или финансови институции по преценка на индивидуалните възложители, съгласно чл. 4, ал. 6 от ПМС № 385/2015 г.

Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 +359 29884070 [email protected] +359 29807315 http://www.cpc.bg

Крайният срок за подаване на жалби е съгласно чл.197, ал.1, т.1 и ал.2 от ЗОП. Жалба се подава до КЗК с копие до възложителя.

2019-12-23